Ukemeny 23/2017

img_6168 image IMG_6938 IMG_6050 IMG_3705 IMG_0292 Lasagne 129 IMG_2271

Mandag

img_6168

Gresskarsuppe

Tirsdag

image

Frisk og god søtpotet- og baconsalat

Onsdag

IMG_6938

Stekt torskeloin med pesto, bacon, stekt sopp og balsamicobakte cherrytomater

Torsdag

IMG_6050

Fylt aubergine

Fredag

IMG_3705

Nacho-tallerken med hjemmelaget salsa, tacokryddermix og guacamole

Lørdag

IMG_0292

Halvmeterpizza med 3 oster, oliven, spekeskinke og ruccola 

Søndag

Lasagne 129

Hjemmelaget lasagne for hele familien

Ukens dessert

IMG_2271

Oreo sandwich-is

Ha en fin uke:)

2 replies »

  1. Hei PG takk for fin side. Men vet du at det på din side under stekt torskefilet ukemeny 23 /2017 er inn «jukse-e-poster til meg fra Google (?) om at jeg har vunnet/kan vinne ny telefon el ? Skal det være sånn. Jeg har tatt Skjermbilder av dette og kan sende deg,hvis interessert. Mvh Åse V

    Sendt fra min iPad

    • Hei Åse.
      Hyggelig du liker siden😊
      Disse ‘reklamene’ og innholdet er ikke noe jeg styrer eller har kontroll over. De kommer opp automatisk ulike steder på bloggen pga. WordPress-siden jeg bruker. Jeg skjønner dette er plagsomt. Selv dukker disse aldri opp hos meg, men jeg er klar over at det skjer. Beklager dette! Håper det ikke tar for mye fokus bort fra innleggene. Takk for at du sier ifra!
      Ha en fortsatt fin dag😊

Legg igjen en kommentar

